BANI URGENT, FACIL SI SIMPLU: SIMPLU CREDIT IFN

Vrei sa scapi de probleme financiare care-ti dau batai de cap? Alege "simplu"! Ia un imprumut nebancar rapide de la Simplu Credit IFN!


Simplu Credit IFN S.A. este o Institutie Financiara Nebancara aparuta pe piata romaneasca din 2007, fiind inscris in registrul BNR.

Societatea Simplu Credit pune la dispozitia clientilor credite atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.

Cand ai nevoie de bani rapid, pentru o perioada scurta de timp, cum ar fi "pana la salariu", Simplu Credit iti da un ajutor. Simplu Credit are in portofoliu de servicii creditele pana la salariu, imprumuturi rapide ce ofera clientilor sume mici de bani pe perioade scurte de timp. 

Vrei sa faci rost de bani pana incasezi salariu? Nu vrei sa te imprumut la rude ori prieteni? Simplu Credit este solutia! Iti ofera un produs financiar apropiat nevoilor imediate ale oamenilor - creditul pana la salariu sau pana la pensie.

Creditul pana la salariu este un imprumut care se acorda pe termen foarte scurt pentru situatii neprevazute, recomandat pentru finantarea unor nevoi stringente. Avantajul il reprezinta accesul instantaneu la fonduri si expunerea pe o perioada foarte mica dar in acelasi timp rezolvarea nevoii imediate de bani.

Conditii de acordare
Suma minima: 100 RON – suma maxima 500 RON
Perioada de acordare: 7-30 zile
Dobanda lunara: 10 %

Avantajele creditului pana la salariu

· Primesti banii in aceeasi zi
· Costuri fixe
· Indatorare pe termen foarte scurt
· Poti rambursa inainte de termen fara commission
· Rambursarea se poate face si automat prin direct debit-ul contului deschis la banca dumneavoastra). 

Iata cateva pareri ale unor clienti Simplu Credit. Sa-i lasam pe ei sa vorbeasca despre Simplu Credit:

” Fiind in mare nevoie de o suma nu prea mare de bani, am apelat la o prietena care mi-a recomandat Simplu Credit. Am fost foarte multumita pentru termenul scurt de acordare a creditului, si, de ce nu, pentru numarul mic de acte necesare. ” Gabi B. – 11.07.2009

” Ma numesc Corina, am 22 de ani si sunt din Bucuresti. Despre Simplu Credit am aflat din presa, procedura de procurare a banilor am parcurs-o usor. Mi se pare o firma foarte serioasa. ” Corina C. – 16.07.2009
” Tocmai ma intrebam de unde sa obtin urgent niste bani pentru achizitionarea unor bunuri personale…Cineva mi-a dat un pliant in care am gasit raspunsul “Credit simplu ca buna ziua”. Nu mi-a trebuit mult sa ma decid…si sunt foarte multumita. Anca R. – 25.07.200

” Ma numesc Carjan Florian Liviu si am aflat despre Simplu Credit din presa. Citind mai atent anuntul din presa mi-a captat atentia si luand legatura si cu colegii mei, m-am hotarat sa fac acest pas. Institutia dvs fiind o novice pe piata financiara cred ca va avea o prestatie foarte buna pentru ca atat personalul incadrat cat si ofertele dvs sunt viabile. Ca si client fidel, o sa sfatuiesc si alte persoane sa apeleze la aeasta institutie pentru a-si satisface toate pretentiile financiare. ” Carjan Florian

” Ma numesc Maria V. Mi-am cumparat un frigider si un calculator performant. De unde credeti ca am avut fondurile necesare? M-a indrumat o cunostinta la Simpu Credit IFN si in 48 de ore am obtinut creditul necesar. Sunt incantata de oferta si cred ca am sa raman un client fidel. ” Maria V. – 04.07.2009

” Ma numesc Ivascu Lica si am aflat despre Simplu Credit din ziar. Personalul este foarte amabil si promt in realizarea operatiunilor de acordare a creditului, dand toate informatiile necesare. ” Ivascu L.

” Ma numesc S.A. Am aflat despre SimpluCredit din presa, iar cand am sunat m-a uimit cu cata amabilitate mi s-a vorbit si mi s-a explicat procedeul de imprumut. Mi s-a parut chiar simplu si usor si de aceea am apelat la SIMPLU CREDIT.” S.A. – 10.08.2009

” Ma numesc Leica Ion si am aflat despre dumneavoastra prin intermediul unor colegi, care v-au recomandat ca fiind o institutie serioasa. Eu personal sunt multumit de serviciile dumneavoastra si de felul in care lucrati cu oamenii. Va recomand cu placere tuturor celor care au nevoie de un imprumut.” Leica Ion – 07.07.2009

Aceste opinii ale clientilor au fost preluate ca atare dupa platforma Simplu Credit.

Iata si promotiile pe care le vei gasi la Simplu Credit:

Postări populare de pe acest blog

CUM FAC ROST DE O SUMA MICA DE BANI

Vrei sa obtii bani urgent in 2 ore?

Imprumut ExtraSimplu, ieftin si simplu de accesat

Imprumut rapid de 1000 de lei

Imprumut rapid de 1500 de lei

Credite online instant la un click distanta